Huisstijl, website & campagne

Induro - Industrial Robotics

Huisstijl design, webdesign en campagne

Induro – Industrial Robotics

Hsh techniek is een naamsverandering ondergaan. Ontdek de nieuwe naam, visie, website en huisstijl die we hiervoor mochten realiseren.

Induro zet industriële processen aan

In 2020 besloten Leonard Smalbrugge, William de Haan en Jeroen van ’t Hul hun krachten te bundelen en HSH Techniek op te richten. De naam kwam voort uit de eerste letters van de drie achternamen. Sindsdien is de jonge start-up uitgegroeid tot een innovatief en krachtig bedrijf. Met de huidige ervaring weten ze waar hun kracht ligt, namelijk bij het automatiseren van industriële processen. De naam ‘HSH Techniek’ en de huisstijl weerspiegelden deze visie niet voldoende. Om die reden is hun naam gewijzigd naar INDURO, wat staat voor Industrial Robotics.

We hebben nagedacht over de visie voor INDURO en deze hebben we in de nieuwe huisstijl en website verwerkt.

Visie: “Induro zet industriële processen aan. Het is ons doel om processen te versnellen, verbeteren en vereenvoudigen. Dit alles met een druk op de knop.”

In het logo is de visie terug te zien aan de powerbutton in de O. Op de website is dit beeldmerk ook geanimeerd om extra kracht bij te zetten.

 

Ook toe aan een rebranding? We denken graag met je mee, neem vrijblijvend contact met ons op.